شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۲May 2024 4
جستجوی پیشرفته
خبر فوری   ۵ دقیقه پیش   + ۱۳ سایت دیگر  
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از گرفتار شدن 3 خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی خبر داد.
سلام نو   ۴ ساعت پیش   + ۷۴ سایت دیگر  
عوامل اطلاعاتی کشورمان موفق شدند که با وارد آورد ضربه سخت اطلاعاتی، چند تن از عوامل تأمین و پشتیبانی کننده عملیات های تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان را در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت کنند.
ورزش 3   ۲۱ دقیقه پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو مدیر از باشگاه های پرسپولیس و سپاهان را احضار کرد.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی از امدادرسانی به 2300 نفر در سیل 20 استان و آماده باش هلال احمر خبر داد.
مشرق نیوز   ۲ ساعت پیش   + ۲۷ سایت دیگر  
به گزارش مشرق ، سردار محمد عارف سپهری اظهار کرد: شهید استواریکم جلال اعتماد اهل قروه از پرسنل جان بر کف مرزبانی استان ...
کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: برای روز دوشنبه تا بعدازظهر سه شنبه هفته جاری با توجه به گذر سامانه بارشی از منطقه، در برخی ساعات بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.
عصر ایران   ۱ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
در استان تهران و شهرستان های تابعه حدود 15 هزار زائر در قالب 106 کاروان به حج 1403 اعزام می شوند، که 62 کاروان مدینه قبل و 44 کاروان مدینه بعد خواهند بود.
سلام نو   ۱ ساعت پیش   + ۲۰ سایت دیگر  
بنا به اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، مشکل بیماران قلبی با توزیع محموله بزرگ وارفارین در سراسر کشور حل می شود.
الف   ۱ ساعت پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، از اعمال برخی محدودیت ها برای برگزاری مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.
در پی آتش سوزی یک منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان یک نفر جان باخت.
سقوط از ارتفاع مرد 40 ساله در منطقه قلعه چه جنگل ابر شاهرود منجر به مرگ وی شد.
میزان   ۴۵ دقیقه پیش   + ۱۶ سایت دیگر  
مسابقات جایزه بزرگ سئول از امروز با برگزاری دیدار های گروهی مقدماتی انفرادی بخش مردان آغاز شد و دو نماینده کشورمان از صعود به جدول 64 نفره بازماندند.
ایسنا   ۴ دقیقه پیش   + ۳ سایت دیگر  
ایسنا/زنجان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برخورد پژو 405 با ستون پل در جاده خدابنده _ کرسف منجر به فوت 2 جوان شد.
مشرق نیوز   ۳ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
به گزارش مشرق ، سیدمصطفی محتشمیان افزود: ساعت 21:06 شب گذشته 14 اردیبهشت در پی تماس به سازمان آتش نشانی مبنی بر مفقود شدن نوجوانی در کوه های منطقه جوینان قمصر 2 تیم از این سازمان به محل اعزام شدند. ...
عصر ایران   ۳۷ دقیقه پیش   + ۱۹ سایت دیگر  
شنیده ها حاکی از آن است که این مقام مسئول در روز گذشته در مصاحبه ای اعلام کرده است: ''عرضه خودرو های وارداتی در روز یکشنبه مختص ثبت نام کنندگان قبلی است و فعلا برنامه ای برای ثبت نام جدید وجود ندارد.''
بارندگی های شبانه روز گذشته و جاری شدن سیل در بسیاری از نقاط خراسان جنوبی به حدود 400 روستای استان خسارت وارد کرد.
ایرنا   ۱۳ دقیقه پیش   + ۵ سایت دیگر  
پیکر سه شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، مجتبی نادر طهرانی ، شهید جواد مراثی ، عباس رمضانی و یک شهید گمنام، صبح شنبه ( 15 اردییبهشت 1403) با حضور مردم از میدان فیض تا گلستان شهدای اصفهان تشییع و به خاک سپرده شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از نجات جان 4 کوهنورد گمشده در مسیر صعود به قله دماوند با ورود نیرو های هلال احمر مازندران خبر داد.
تحلیل بازار   ۵۹ دقیقه پیش   + ۳۸ سایت دیگر  
مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ الکترونیک تا هفته آینده خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۳ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
زنجان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امام صادق(ع) انقلاب فرهنگی ایجاد شده از سوی امام باقر(ع) را با شاگردپروری به یک تشکیلات عظیم مبدل ساخت.
خبرگزاری مهر   ۲ دقیقه پیش   + ۲ سایت دیگر  
نمایش طاووس خانم و ازدواج هایش به کارگردانی علی ژکان از دوشنبه 17 اردیبهشت ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.
بهار نیوز   ۲ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
گروه فیلم: تیم رودا در لیگ دسته یک هلند با نتیجه 2-0 پیروز شد، اما به دلیل تساوی رقیب در بازی همزمان، از صعود به لیگ برتر بازماند ...
عصر ایران   ۱ ساعت پیش   + ۲۸ سایت دیگر  
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در باره وضعیت مناطق سیل زده گفت : خوشبختانه تلفات جانی در اثر این بارش ها نداشته ایم، اما ارزیابی ها هنوز ادامه دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۷ دقیقه پیش   + ۹ سایت دیگر  
فرمانده هوانیروز ارتش با حضور در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور، از بخش های مختلف این یگان بازدید کرد.
عصر ایران   ۳۵ دقیقه پیش   + ۷ سایت دیگر  
درپی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به چاقوکشی در میدان دفاع مقدس شهر ایلام، مأموران کلانتری 11 برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی میزان بارش های بهاری کهگیلویه و بویراحمد در چهار روز اخیر را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱ ساعت پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
دستیار سابق یحیی گل محمدی مراحل نهایی قراردادش را با تراکتور طی کرده است.
ثبت نام سربازان برای دریافت مشوق های مهارت آموزی آغاز شد و مشمولان حداقل 2 ماه قبل از اعزام به خدمت باید نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
ایرنا   ۳۴ دقیقه پیش   + ۱ سایت دیگر  
همدان-ایرنا- آیین تشییع پیکر مطهر شهید حاج محمد رنج نوش شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس امروز شنبه در میان انبوه عزاداران دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان ...
نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی و حافظان قرآن کریم در همدان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
رئیس جمهور ترکیه گفت: ما(از تعلیق روابط تجاری با رژیم صهیونیستی )فقط یک هدف داریم و آن اینکه دولت نتانیاهو را که با حمایت نظامی و دیپلماتیک غرب خارج از کنترل است، مجبور به آتش بس کنیم.
خبر آنلاین   ۴۳ دقیقه پیش   + ۶ سایت دیگر  
قانونگذاران دموکرات آمریکا در نامه ای به رئیس جمهور این کشور اعلام کردند شواهد نشان می دهد رژیم صهیونیستی با ممانعت از ارسال کمک های بشردوستانه به غزه، قوانین ایالات متحده را نقض کرده است.
تحلیل بازار   ۱ ساعت پیش   + ۲۴ سایت دیگر  
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 71 سنت معادل 0.85 درصد کاهش به 82 دلار و 96 سنت رسید.
خبرگزاری مهر   ۴۸ دقیقه پیش   + ۳ سایت دیگر  
ایلام-مدیرکل بحران استان ایلام گفت: رفع مشکلات زیرساختی روستای سیل زده تختان دهلران در دستور کار است.
خبرگزاری تسنیم   ۴۰ دقیقه پیش   + ۹ سایت دیگر  
رئیس بنیاد ملی نخبگان در پیامی درگذشت "سید اسماعیل نصراللهی" نخبه علمی کشور را تسلیت گفت.
عصر ایران   ۱ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
بر اساس گزارش روزنامه دیلی میل، والتر در نظریه جدید خود می گوید: محتمل ترین سناریو این است که تمدن های فضایی در اثر انفجار های پرتوگاما نابود و منقرض شده اند.
ایرنا   ۴ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
تهران - ایرنا - وزارت آموزش و پرورش به عنوان سومین دستگاه اجرایی که بیشترین مصارف بودجه کل کشور را به خود اختصاص می دهد ...
ایرنا   ۵ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
مشهد- ایرنا- زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در سالروز شهادت امام صادق (ع) با حضور در آیین های سوگواری و عزاداری، مراتب عشق و ارادت خود را به آن حضرت ابراز کرده و در هوای ابری و بارانی مشهد با تشرف به حرم رضوی ...
خبر آنلاین   ۱ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
همزمان با ادامه تجمعات اعتراضی دانشجویان دانشگاه های آمریکا به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اخراج و تعلیق بسیاری از این دانشجویان حامی فلسطین از سوی دانشگاه های آمریکا ...
محمد محبی نامزد دریافت یک جایزه دیگر در لیگ برتر فوتبال روسیه شد.
مشرق نیوز   ۱ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
به گزارش مشرق ، سردار فداکارمکری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: انحراف و سقوط به کانال خودرو سواری در محور مهاباد- ارومیه یک فوتی و 2 مصدوم بر جای گذاشته است. ...
خبرگزاری تسنیم   ۲۲ دقیقه پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
صندوق بین المللی پول اعلام کرد دولت ایران در سال گذشته کم خرج ترین دولت در میان 38 کشور در حال توسعه با درآمد متوسط بوده است .
انتخاب   ۳ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
یک زن سوئدی روز جمعه در شهر مالمو در یک اقدام موهن جدید به قرآن اقدام به سوزندان کتاب مقدس مسلمانان کرد. تصاویر منتشرشده نشان می دهد که مردی که در حال حمل پرچم اسرائیل است در کنار این زن ایستاده است.
ایلنا   ۲ ساعت پیش   + ۱۴ سایت دیگر  
وزیر ارتباطات دولت دوازدهم گفت: امنیتی ها مثل شما دهن لق نیستند که برای توجیه عملکرد اربابشان در شهرداری، دست به افشای وجود مصوبه ای سرّی در شورای عالی امنیت ملی بزنند.
انتخاب   ۱ ساعت پیش   + ۴۱ سایت دیگر  
همایون حائری، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در پاسخ به این سوال که آیا برای امسال پیش بینی برای وقوع خاموشی و انتشار جداول در این راستا شده است؟ گفت ...
ایرنا   ۱ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
تهران- ایرنا- معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مناسبت درگذشت استاد عیسی قلی پور، هنرمند پیشکسوت نوشت ...
امروز در چهارمحال و بختیاری در بعضی ساعات رگبار باران و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می شود.
ایرنا   ۶ ساعت پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
تهران- ایرنا- نیویورک تایمز در گزارشی از طرح جدیدی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حال بررسی آن برای اداره غزه پس از جنگ است، پرده برداشت.
ورزش 3   ۱ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
سرمربی تیم ملی گلبال گفت: ما پس از سال ها مجوز حضور در پارالمپیک 2024 پاریس را کسب کردیم و اگر این اتفاق نمی افتاد، گلبال آسیب بیشتری می دید.
عصر ایران   ۱ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
قلیان به عنوان یکی از مواد دخانی از نظر علمی ثابت شده که به صورت ذاتی و مستقیم هیچ تأثیری بر آرامش و کاهش اضطراب ندارد و جنبه تلقینی دارد.
ایرنا   ۳ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
تهران- ایرنا- شورای آتلانتیک نوشت: ایران در مسیر جایگزینی روسیه به عنوان صادرکننده پیشتاز تسلیحات قرار دارد، به همین دلیل ایالات متحده نیازمند یک استراتژی مشخص برای مقابله با این روند است.
ایرنا   ۲ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
مشهد- ایرنا- رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: یک دستگاه خودرو پژو به دلیل لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده با پاکبانی در مشهد برخورد کرد و این پاکبان جان باخت.
الف   ۱ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
یک مقام انصارالله یمن در مصاحبه با شبکه خبری راشاتودی گفته حمله ایران به اسرائیل حیثیت این رژیم را از بین برد.
دانشمندان دستگاه جدیدی برای نمونه برداری از خون با الهام گرفتن از زالو تولید کرده اند که نمونه خون را بدون نیاز به سوزن می گیرد.
نایب رئیس فدراسیون شنا گفت: طرح بانو توانا با هدف فعالیت بانوان بالای 35 سال در رشته های آبی وشنا در کشور اجرا می شود.
بولتن نیوز   ۲ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
کاردار ایران در لندن در واکنش به اظهارات وزیر دفاع انگلیس گفت: اگر انگلیس و آمریکا فکر می کنند که تجاوزشان امنیت را برای آنها و متحدان (رژیم اسرائیل) به ارمغان می آورد، کاملاً نادان هستند.
ایرنا   ۱ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
بندرعباس - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به بررسی فرایند تخلیه، بارگیری و ترخیص کالاها در بندر شانگهای چین (بزرگترین بندر کانتینری دنیا) و با مسئولان آن نیز مذاکرات خوبی در جهت انتقال ...
خبرگزاری مهر   ۴۸ دقیقه پیش   + ۴ سایت دیگر  
اردبیل- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: حجم مخزن سد یامچی نسبت به سال قبل در همین ایام پنج درصد کاهش نشان می دهد.
 
 
 
 

جدیدترین خبرها